Liidimetri 2023

Selvitys ohjelmisto- ja IT-alan yritysten uusasiakashankinnasta

Liidimetri on kattava selvitys, jossa pureudutaan uusasiakashankinnan tapoihin ja keinoihin.

Lähestyimme sitä varten 0,4–10 miljoonan liikevaihdon ohjelmisto- ja IT-taloja. Selvitimme miten alalla tehdään uusasiakashankintaa ja millaisin keinoin tehtynä se koetaan tuloksellisimmaksi.

Sukella syvemmälle selvitykseen lataamalla Liidimetri!

Selvityksessä kävi ilmi muun muassa se, että lähes kaikki uusasiakashankintaansa tyytyväiset ohjelmisto- ja IT-alan yritykset käyttävät telemarkkinointia. Mitä vähemmän yritykset keräävät ja hyödyntävät kohderyhmädataa, sitä tyytymättömämpiä ne ovat uusasiakashankintaansa.

Mielenkiintoinen huomio oli myös se, että ulkoistetun uusasiakashankinnan käyttäminen on lisääntynyt huomattavasti ohjelmisto- ja IT-alalla.

Autamme mielellämme myynnin kehittämisessä, uusasiakashankinnassa ja kohderyhmien paremmassa ymmärtämisessä. Ole yhteydessä niin tehostetaan myyntiäsi!

Get Up Consulting on myynnin asiantuntijaorganisaatio

Olemme seuranneet yritysten välistä myyntiä sekä uusasiakashankintaa vuosikymmenen ajan ja haluamme koota huomiomme ohjelmisto- ja IT-alan yritysten käyttöön.

Liidimetrin tavoite on tarjota arvokasta tietoa ohjelmisto- ja IT-alan uusasiakashankinnasta ja luoda vuosittainen katsaus alan toimijoille. Tämä on toinen vuosi peräkkäin, kun julkaisemme Liidimetrin.

Mikäli haluat saada tarkempaa tietoa selvityksen tuloksista eri liikevaihtoluokkien mukaan, sovi tapaaminen kanssamme.

Käymme kanssasi mielellämme läpi oman kokoluokkasi yritysten vastauksia, vertailemme niitä ja tarkastelemme eniten kasvaneiden yritysten metodeja.

Lue lisää uusasiakashankinnasta ja liidein tuottamisesta