Nosta myyntisi uudelle tasolle ja pidä se siellä

Myyntikoulutuksia parjataan siitä, etteivät tulokset muutu mihinkään tai koulutuksen jälkeinen tehopiikki laskee takaisin alkupisteeseen nopeasti.

Me tähtäämme pysyvään muutokseen myyjien myyntitaidoissa. Se tarkoittaa yksilötasolle menevää valmennusta ja totuttujen tehottomien toimintamallien muuttamista parempaan suuntaan. Samalla tavalla ei kannata jatkaa, jos se ei ole tuonut tähänkään asti riittävästi kauppoja.

Valmennus- ja koulutuskokonaisuus, joka kattaa myyntiprosessin perusvaiheet kohta kohdalta 

Valmennustapamme on hyvin käytännönläheinen ja vaikuttaa suoraan toiminnan tasolla. Muokkaamme valmennuksen sisältöä sen mukaan kuuluuko valmennettavaan ryhmään esim.

  • pitkään asiantuntijamyyntiä tehneitä konkareita

  • myyntiin vasta siirtyviä henkilöitä

  • tai vaikkapa teknisiä asiantuntijoita, jotka työssään voivat tehdä lisämyyntiä olemassa oleville asiakkaille.

Emme tee massakoulutuksia, joissa kerrotaan yleistä myyntitietoa kaikille. Sitä voi hankkia kirjoistakin tai muilta luennoilta. Pureudumme sen sijaan yhden henkilön tai pienen ryhmän konkreettiseen myynti- tai vuorovaikutustilanteeseen, johon haemme välittömästi toteuttamiskelpoisia toimintamalleja.

Asiakkaamme, jotka käyttävät meitä myynnin valmennuksiin tai koulutuksiin, ovat joko pk-yrityksiä, joissa on yksi tai muutama myyjä, tai suurempia organisaatioita useine myyntitiimeineen. Lisäksi teemme yhteistyötä myös korkeakoulujen ja järjestöjen kanssa, joille annamme valmennusta heidän kohderyhmiensä kontaktointiin sekä vaikuttamiskeinoihin niin yksilö- kuin ryhmätasollakin.

Myyntitaidot ovat avainasemassa jokaisessa kunnianhimoisessa yrityksessä riippumatta siitä, kuinka kokeneita myyjiä talossa on. Lisäksi myyntitaitoja tulee pitää yllä ja päivittää säännöllisesti, sillä ne eivät valitettavasti ole kerran opittu ikuinen onnen lähde.

image.jpg

Demot nostivat esiin myyjien omat kehitystoiveet ValueFramella

Erityisesti demot auttoivat myyjiä huomaamaan omat kehityskohteensa ja mukauttaamaan toimintaansa niin, että tulokset ovat parantuneet. Teoria tuki hyvin demoja ja opetti uusia taitoja erityisesti kartoitustapaamisiin. Kartoituksissa asiakkaat ovat avoimempia ja tehokkaampi kyselytekniikka antaa paremmat tulokset ratkaisun myyntiin.

"Koulutusyhteistyö Get Up Consultingin kanssa on antanut myyntihenkilöillemme arvokasta oppia, joka on näkynyt parantuneina myyntituloksina ja asiakastyytyväisyyden kasvuna."

Jussi Selenius, liiketoimintapäällikkö, energiapalvelut, Imatran Seudun Sähkö Oy