Laadukkaita tapaamisia ja tyytyväisiä asiakkaita

Perinteinen uusasiakashankinta on ollut jo vuosia murroksessa

Olemme luoneet oman, pitkäjänteisen toimintamallimme, joka auttaa yrityksiä kasvamaan. Integroimme itsemme osaksi asiakkaidemme markkinointi- ja myyntitiimejä ja kehitämme asiakastietoa ja asiakaskontakteja pitkäkestoisesti.

Keskustelemme, kuuntelemme ja opimme

Me emme potki agressiivisesti ovia auki, vaan asiakkaan tarpeet ja päänsäryt on löydyttävä konsultatiivisen lähestymistavan, ammattitaitoisen ja aihekeskeisen keskustelun kautta.

Jatkuva asiakastiedon kehittäminen tuottaa tulosta

Me myös tuotamme asiakastietoa tarvittaessa asiakkaan omiin järjestelmiin, seuraamme ja kehitämme asiakaskontakteja.

Asiakastieto ja jatkuva kontaktointi tuottaa tasaisesti uusia tapaamisia ostopolulle.

Ammattimaiset ja kokeneet kontaktoijat, analytiikka sekä myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittäminen, ovat tärkeä osa tuloksellista toimintamallia, joka rasittamisen sijaan tukee yrityksen omaa tiimiä.

Asiakaskontaktit ja tapaamiset syntyvät tele- ja digitoimintojen yhteistyöstä

Asiakkaan prosessien ja järjestelmien hallinta takaavat liidien sujuvan syöttämisen myynnille ja uuden asiakastiedot tarjoamisen markkinoinnille.

 

Tapaamisten hankinnan palvelumalli

Projektointi ja suunnittelu

  • tavoitteiden määrittely

  • kohderyhmien suunnittelu ja hankinta

  • soittajien koulutus

Liidikeskustelut

  • 1-3 kartoittavaa kysymystä

  • 4-10 syventävää kysymystä

  • tapaamiset

Uudelleenkontaktointi

  • kontaktien nurturointi

  • asiakastiedon rikastaminen

  • tapaamiset

Analysointi

  • kysymysten arviointi ja muokkaus

  • kohderyhmien tarkentaminen ja painotukset

  • tilannekatsaus ja anaysointi

Yli 10 vuoden kokemus ja kehitystyö käytössäsi 

Aloitimme myyntikoulutukset ja uusasiakashankinnan sekä bookkausten tarjoamisen yli 10 vuotta sitten.

Vuonna 2016 aloitimme tapaamisten hankinnan palvelut nykyisellä toimintamallilla.

Emme rakenna suhdetta ja tarinaa vain meidän ja päämiehen, vaan myös päämiehen ja asiakkaiden välille.

 

Toimintamalli lukuina:

  • 300 000+ Soittoa

  • 45 000+ Keskustelua

  • 5700+ Laadukasta tapaamista

  • ♾️ Dataa, oivalluksia, ideoita, kokemusta & oppia

“Ensimmäisestä yhteydenotosta tähän päivään kaikki on toiminut kuin junan vessa.”

Ilari Vitikainen, myyntijohtaja, Nordic Telecom Oy

 

 “Kaikki kivet käännetään, että voidaan olla mahdollisimman hyviä muiden auttamisessa.”

Jouni Partanen, Get Up Consulting

"Get Up on tehnyt Visma Softwaren kanssa menestyksekästä yhteistyötä keväästä 2016 alkaen. Yhteistyön tuloksena Visma Softwaren näkemys kohderyhmiensä tarpeista ja markkinatilanteesta on parantunut ja tapaamiset potentiaalisten asiakkaiden kanssa kasvaneet merkittävästi."

Milla Ikonen, markkinointijohtaja, Visma Software Oy

“Get Up Consulting teki meille loistavaa työtä. Hoiti asiamme tavoitteellisesti ja haastoi oikealla tavalla ennen varsinaisen työn aloitusta ja teki soittotyön laadukkaasti unohtamatta jälkihoitoa. Voin suositella lämpimästi.”

 Jukka Hautala, toimitusjohtaja, Reslink Solutions Oy