Laadukkaita tapaamisia ja tyytyväisiä asiakkaita
Perinteinen uusasiakashankinta on ollut jo vuosia murroksessa
Olemme luoneet oman, pitkäjänteisen toimintamallimme, joka auttaa yrityksiä kasvamaan. Integroimme itsemme osaksi asiakkaidemme markkinointi- ja myyntitiimejä ja kehitämme asiakastietoa ja asiakaskontakteja pitkäkestoisesti.
Keskustelemme, kuuntelemme ja opimme
Me emme potki agressiivisesti ovia auki, vaan asiakkaan tarpeet ja päänsäryt on löydyttävä konsultatiivisen lähestymistavan, ammattitaitoisen ja aihekeskeisen keskustelun kautta.
Jatkuva asiakastiedon kehittäminen tuottaa tulosta
Me myös tuotamme asiakastietoa tarvittaessa asiakkaan omiin järjestelmiin, seuraamme ja kehitämme asiakaskontakteja.
Asiakastieto ja jatkuva kontaktointi tuottaa tasaisesti uusia tapaamisia ostopolulle.
Ammattimaiset ja kokeneet kontaktoijat, analytiikka sekä myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittäminen, ovat tärkeä osa tuloksellista toimintamallia, joka rasittamisen sijaan tukee yrityksen omaa tiimiä.
Asiakaskontaktit ja tapaamiset syntyvät tele- ja digitoimintojen yhteistyöstä
Asiakkaan prosessien ja järjestelmien hallinta takaavat liidien sujuvan syöttämisen myynnille ja uuden asiakastiedot tarjoamisen markkinoinnille.
Tapaamisten hankinnan palvelumalli
Projektointi ja suunnittelu
tavoitteiden määrittely
kohderyhmien suunnittelu ja hankinta
soittajien koulutus
Liidikeskustelut
1-3 kartoittavaa kysymystä
4-10 syventävää kysymystä
tapaamiset
Uudelleenkontaktointi
kontaktien nurturointi
asiakastiedon rikastaminen
tapaamiset
Analysointi
kysymysten arviointi ja muokkaus
kohderyhmien tarkentaminen ja painotukset
tilannekatsaus ja anaysointi
Yli 10 vuoden kokemus ja kehitystyö käytössäsi
Aloitimme myyntikoulutukset ja uusasiakashankinnan sekä bookkausten tarjoamisen yli 10 vuotta sitten.
Vuonna 2016 aloitimme tapaamisten hankinnan palvelut nykyisellä toimintamallilla.
Emme rakenna suhdetta ja tarinaa vain meidän ja päämiehen, vaan myös päämiehen ja asiakkaiden välille.
Toimintamalli lukuina:
300 000+ Soittoa
45 000+ Keskustelua
5700+ Laadukasta tapaamista
♾️ Dataa, oivalluksia, ideoita, kokemusta & oppia
“Ensimmäisestä yhteydenotosta tähän päivään kaikki on toiminut kuin junan vessa.”
Ilari Vitikainen, myyntijohtaja, Nordic Telecom Oy
“Kaikki kivet käännetään, että voidaan olla mahdollisimman hyviä muiden auttamisessa.”
Jouni Partanen, Get Up Consulting
"Get Up on tehnyt Visma Softwaren kanssa menestyksekästä yhteistyötä keväästä 2016 alkaen. Yhteistyön tuloksena Visma Softwaren näkemys kohderyhmiensä tarpeista ja markkinatilanteesta on parantunut ja tapaamiset potentiaalisten asiakkaiden kanssa kasvaneet merkittävästi."
Milla Ikonen, markkinointijohtaja, Visma Software Oy
“Get Up Consulting teki meille loistavaa työtä. Hoiti asiamme tavoitteellisesti ja haastoi oikealla tavalla ennen varsinaisen työn aloitusta ja teki soittotyön laadukkaasti unohtamatta jälkihoitoa. Voin suositella lämpimästi.”
Jukka Hautala, toimitusjohtaja, Reslink Solutions Oy