Case Value Frame

“Tärkein valmennuksesta saatu hyöty pitkällä aikavälillä tulee olemaan myyntiputken alkupään tehostunut toiminta.”

 Erityisesti demot auttoivat myyjiä huomaamaan omat kehityskohteensa ja mukauttaamaan toimintaansa niin, että tulokset ovat parantuneet.

Teoria tuki hyvin demoja ja opetti uusia taitoja erityisesti kartoitustapaamisiin. Kartoituksissa asiakkaat ovat avoimempia ja tehokkaampi kyselytekniikka antaa paremmat tulokset ratkaisun myyntiin.

Tärkein valmennuksesta saatu hyöty pitkällä aikavälillä tulee olemaan myyntiputken alkupään tehostunut toiminta. Kehittynyt kartoitustekniikka helpottaa keissien priorisoinnissa, jolloin ajankäytön voi jakaa tehokkaammin kuumien ja viileämpien asiakkuuksien välillä. Lisäksi esitystapa, jossa asiakas itse oivaltaa järjestelmän tuomat hyödyt, helpottaa myyntiä merkittävästi.

  • Get Upin käyttäminen valmennuksessa mahdollisti sopivan tiiviin aikataulun ja toi ulkopuolisen näkemyksen myyntiprosessimme kehittämiseen.

  • Ennakkoon ei ollut mitään tehtävissä paremman lopputuloksen saavuttamiseksi, eikä mikään jälkiviisaus paranna valmennuksen tuloksia tulevaisuudessa.

  • Kaikkiaan olemme olleet erittäin tyytyväisiä koulutuksen sisältöön, ajankäyttöön ja lopputulokseen.

  • En menisi muuttamaan valmennuksen sisältöä, sillä poistaminen jättäisi aukkoja ja lisääminen vaatisi lisää aikaa, mitä tässä tapauksessa ei ollut mahdollista.

Jukka Tavi, myyntijohtaja, ValueFrame Oy