Liidimetri 2022 - Selvitys millä tavoin uusasiakashankintaa tehdään

Olemme noin vuosikymmenen verran tutkineet yritysten myyntiä ja uusasiakashankintaa. Yhteistyöt ja projektit asiakkaidemme kanssa ovat synnyttäneet valtavan määrän dataa, jossa yhtenä mittarina pelkästään puheluiden määrä mitataan sadoissa tuhansissa.

Teimme selvityksen jossa pureudutaan siihen, millä tavalla uusasiakashankintaa tehdään ja millä keinoin. Miksi uusasiakashankinta ei ole kiitettävällä tasolla, mitä puutteita siinä on ja mitä siinä voisi kehittää. Vertailemme myös eroja yritysten kokoluokan ja geograafisen sijainnin perusteella ja niin edelleen.

Meillä on tarkkaa dataa esimerkiksi siitä, kuinka eri kohderyhmissä päättäjät vastaa puheluihin, miten heidän kanssaan pitää keskustella ja mitkä asiat heitä kiinnostaa. Tiedossa olevien kontaktoinnin ja myynnin lainalaisuuksien lisäksi, pystyy näillä tiedoilla valmistautumaan yritysten lähestymiseen tehokkaasti.

Me haluamme nyt jakaa näitä vuosien saatossa opittuja asioita teille. Kaikki tiedot ovat anonymisoituja, joten mm. GDPR:n vinkkelistä on kaikki asiat otettu huomioon.

Seuraavana esitämme muutaman noston selvityksen isosta kuvasta, joka on läpileikkaus kaikkien selvitykseen osallistuneiden yritysten vastauksista.

Selvityksen voit ladata suoraan täältä.



Mikäli haluat sukeltaa syvemmälle selvitykseen, voit ladata sen alla olevasta painikkeesta.

Get Up Consulting Oy on ratkaisumyynnin konsultointiyhtiö ja myynnin asiantuntijaorganisaatio. Toimintamme ytimessä kaikki liittyy myyntiin; prospektointi, kylmäsoittaminen, tapaamisten hankinta, liidien generointi, nurturointi, uusasiakashankinta, asiakasymmärrys, markkinatutkimus ja kohderyhmäanalyysit. 

Autamme myös asiakkaitamme erilaisissa myynnin kehittämiseen liittyvissä asioissa, kuten myyntikoulutus ja -valmennus, myyntiprosessit, myynnin johtaminen ja muut myyntiin sekä myynninedistämiseen liittyvät projektit. Mikäli yrityksenne tarvitsee apua myyntiin liittyvissä asioissa, olettehan yhteydessä!

 
Edellinen
Edellinen

Opas kylmäsoittojen ja kontaktoinnin ulkoistamiseen

Seuraava
Seuraava

Palvelujen ulkoistaminen – Tapaamisten hankinta