Etämyynti - Kuinka tehdä sitä paremmin

Anna myyntitiimillesi mahdollisuus myydä etänä

Nykyinen toimintaympäristömme vaatii muutosta tavassamme toimia ja myydä asiakkaille. Meillä ei ole enää vastaavaa hyötyä tapaamisesta ja yhteyden luomisesta kasvotusten. Vaihtoehdosta, jota aikaisemmin ehkä pidimme itsestäänselvyytenä suhteiden ja luottamuksen kehittämisessä. On mukautettava tapaa, jolla valmistauduimme asiakkaan vuoropuheluun ja myyntimahdollisuuksiin, sekä asioiden jatkoihin ja seurantaan. Myynnin ammattilaisilla on oltava valmiudet sopeutua ja rikkoa etämyynnissä esiintyyvä keinotekoinen kynnys, käyttämällä päivitettyjä myyntitaitoja asiakkaiden kiinnostuksen herättämiseksi, yksilöimiseen ja tarpeiden löytämiseen. Etämyynti vaatii perinteisiin myyntitaitoihin merkittävää muutosta, jotta saadaan luotuta houkuttelevampi ja mielenkiintoisempi ostajakokemus.

 

Ihmiset käyttäytyvät eri tavalla etämyynnissä. He eivät osallistu samalla intensiteetillä ja häiriintyvät helpommin ulkopuolisista asioista. Etämyynnin keinotekoinen ja usein epävirallinen luonne luo kuilun perinteisten myyntimenetelmien välillä, jotka perustuvat muodollisuuteen, ja luonnolliseen yhteyteen, jonka ihmiset kokevat kasvotusten istuen. Etäpalaverin aikana vaanii monia ansoja - näiden sudenkuoppien välttäminen edellyttää myyntitaitojen ja -tekniikoiden käyttöä, jotka on toteutettava korostetulla tarkoituksellisuudella. On ensiarvoisen tärkeää, että myyjällä on valmius esiintyä uskottavasti videoissa, luoda aito yhteys ja arvokasta vuorovaikutusta, jotka lisäävät luottamusta. Pienet virheet lisäävät ulkopuolisien häiriötekijöiden vaikutusta.

 

Organisaation tehtävänä on tarjota myyjille taidot ja tekniikat lisätä uskottavuutta, luoda yhteyttä, synnyttää avoimuutta ja rakentaa luottamusta etäpalavereissa myyntimahdollisuuksien saamiseksi.

 

Myynti etänä on haastavampaa kuin kasvokkain myynti, varsinkin jos vähän kokemusta tai koulutusta saaneet myyjät pakotetaan etäpalaveriin, jota ennen he ovat jo valmiiksi stressaantuneita työympäristössä tapahtuvien muutosten vuoksi. Myyntijohtajien on saatava iskostettua rauhaa ja itseluottamusta, jotta myyjät voivat keskittyä oikeisiin asioihin. Yhtälailla myyjien on synnytettävä rauhaa ja itseluottamusta asiakkaisiin, jotka sekoilevat ja säntäilevät pitääkseen oman yrityksensä toiminnassa.

 

Myyjät tarvitsevat pelisuunnitelman, itsevarmuutta ja taitoa voidakseen omaksua ja toteuttaa myyntistrategian. Ainoa tapa saada itseluottamusta ja taitoja on harjoitella etämyyntiä. Aivan kuten urheilussa, yleensä se joukkue voittaa, jolla on paras valmistautuminen ja kunto. Myyjien kouluttaminen ymmärtämään ainutlaatuiset haasteet, antamalla parhaita käytäntöjä ja tekemällä paljon toistoja, on se mikä auttaa myyjiä synnyttämään arvokasta keskustelua ja lisäämään asiakkaiden itseluottamusta ja luottamusta ostopäätösten tekoon näinä haastavina aikoina.

 

Ostajien on nyt tehtävä tärkeitä taloudellisia päätöksiä huolimatta siitä, että he eivät ole tavanneet palveluntarjoajiaan kasvotusten. Uuden toimittajan valitseminen tunnetun vakiintuneen kumppanin sijaan tuo entistä suuremman riskin nykyisessä ympäristössä, jossa ostajilla on haastavaa rakentaa luottamusta myyjien kanssa käytännössä.

Tutkimuksien pohjalta, miten ostajat tekevät päätöksiä investoida ratkaisuihin ja valitsemaan näihin ratkaisujen toimittajat, ollaan tunnistettu useita ainutlaatuisia haasteita, joita myyjät kohtaavat tällä hetkellä ympäri maailmaa:

•         Vähemmän sidosryhmäkokouksia, mikä rajoittaa mahdollisuuksia vaikuttaa sidosryhmiin

•         Lisääntyvät haasteet erottautua kilpailijoista - varsinkin jos kilpailu on vakiintunut ja / tai ollaan ammattitaitoisempia etäpalaverien buukkaamisessa ja toteuttamisessa

•         Kasvava paine marginaaleille; hinnoista tulee helposti tärkein valintakriteeri, koska mahdollisuudet vaikuttaa ja luoda arvoa ovat rajalliset

Myyntitiimit on varustettava uusilla taidoilla ja käytännöillä tehdä etätapaamisia. Ei ole hyväksyttävää vain odottaa nykyisen kriisin vetäytymistä ja toivoa, että kaikki palaa normaaliksi.

Ensimmäiseksi on keskityttävä kriittisten sitouttamistaitojen kehittämiseen. Eri koulutuksien avulla myyjät voivat mm. soveltaa psykologiaa ja käyttäytymismalleja vaikuttavien etätapaamisten pitämiseen.

Tulojen ylläpitämiseksi ja jopa kasvamiseksi nykyisen pandemian aikana, myyjien on sitten kehitettävä erityisiä etämyyntitaitoja, kuten kuinka lisätä aktiivisuutta ostajien kanssa vähentääkseen menetettyjen myyntien määrää.

Kun monet myyjät pyrkivät mukauttamaan ajattelutapaansa nykytilanteeseen ja omaksumaan joustavan ja proaktiivisen lähestymistavan, ei pelkästään myyntitiimien kehittäminen vaikuta kokonaiskuvaan.

Etämyynti: Näin sinä onnistut siinä

Kuinka myydä etänä kuin ammattilainen? Kuinka hallita etämyyntitiimiä? Ja miten generoida liidejä?

Jos kerrot vanhan koulukunnan myyjälle, että olet tekemässä tai suunnittelet etämyyntiä, hän luultavasti ajattelee, että päässäsi viiraa. Kun toteat että haluat myydä ihmisille näkemättä niitä kasvokkain, ei uskota, että se toimisi kunnolla ja aikaa menee hukaan. Tosiasia on kuitenkin se, että se on huonoimmillaankin erittäin tehokasta. Ja myynti on murroksessa, joten kannattaisiko vaan hypätä mukaan junaan?

Salesloftin tutkimuksen mukaan jokaista palkattua vanhaa kaupparatsua / kenttämyyjää kohden, palkataan tällä hetkellä kymmenen etämyynnin edustajaa.

Jos tietoisesti valitset etämyynnin tai yksinkertaisesti joudut jäämään kotiin pandemian takia, on tässä koottu kätevä opas, joka auttaa sinua menestymään paremmin.

Tämä opas sisältää:

•         Mitä etämyynti tarkoittaa

•         Mitkä ovat etämyynnin edut ja haasteet

•         Kuinka voit myydä etänä kuin ammattilainen

•         Kuinka hallita etämyyntitiimiä

•         Kuinka generoida liidejä etänä

Mitä on etämyynti?

Se voi olla päivänselvää, mutta varmistetaan, että puhumme samasta asiasta.

Etämyynti on sitä, kun sinä myyjä ja prospektit, ette ole koskaan fyysisesti samassa paikassa koko myyntiprosessin aikana.

On mahdollista, että suurin osa myyntiprosessista tehdään etänä ja että tapaat asiakkaasi kerran tai muutaman koko myyntiprosessin aikana

Tässä keskitymme 100%:sti etämyyntiin.

Mitkä ovat etämyynnin edut ja haasteet?

Tutkitaan tätä ja pohditaan seuraavassa osiossa miten voimme näihin vaikuttaa.

Suurin haaste ja syy siihen, miksi useimmat vanhan koulun myyntiedustajat uskovat sinun epäonnistuvan on tässä: ”Etämyynti vaikeuttaa yhteyden luomista henkilökohtaisella tasolla.”

Tohtori Albert Mehrabianin kirjan, Silent Messages (1971) mukaan, myyjän ja prospektin välinen viestintä on:

•         7% puhuttuja sanoja

•         38% äänensävyä

•         Ja 55% kehon kieltä

Olipa kyseinen jakauma täysin tarkka tai ei, on asia niin, että suuri osa viestinnästä katoaa, jos ei nähdä toisiamme.

Videopuheluohjelmistojen ansiosta voidaan nähdä toisemme ja lukea kehon kieltä, mutta tämä tekniikka ei itsessään ratkaise ongelmaa täysin.

Suuri osa siitä mitä pohditaan kohdassa "Kuinka myydä etänä kuin ammattilainen", on sitä, kuinka käsitellä tätä haastetta ja hyödyntää sitä parhaalla mahdollisella tavalla kaikesta huolimatta.

 

On vaikeampaa pysyä motivoituneena, jos sinulla on vähemmän henkilökohtaista kontaktia

Suurin osa myyjistä on ekstrovertteja. Me saadaan energiaa olemalla yhteydessä muihin. Se ei ole helppoa, jos et näe prospektiasi.

Tämä on yksi syy, miksi on tärkeää olla mahdollisimman miellyttävä ja myös suuri syy päivittäisten tapojen rakentamiseen.

Etämyynti tekee sinusta tuottavamman

Huolimatta kahdesta suuresta haasteesta, joista juuri puhuimme, on etu silti valtava: etämyynti lisää merkittävästi tuottavuuttasi.

Ensinnäkin, kuvittele kenttämyyntihenkilön päivää, jossa hän ajaa prospektilta prospektille, odottaa auloissa, lipittelee kahvia, kävelee kokoushuoneista sisään ja ulos. Tuossa hukataan on paljon aikaa.

Moni tietää, mitä kenttämyyjän arki on, kun prospektit käydään yksi kerrallaan tapaamassa fyysisesti. Täysin suunniteltu päivä ilman yllätyksiä voi tarkoittaa sitä, että tapaat enintään neljä mahdollista prospektia olettaen, että jokaisen kanssa pidetään yhden tunnin kokoukset.

Kuvittele nyt siirtymistä etämyyntiin ja pysymistä samassa paikassa. Yhtäkkiä pystyt kaksinkertaistamaan yhden tunnin kokousten määrän päivässä.

Lisäksi, kun vaihdat etämyyntiin, yhtäkkiä näistä yhden tunnin kokouksista voidaan ehkä tehdä 30 minuutin kokouksia. Paljon aikaa, jonka vietämme normaalisti liikkumiseen, kahvin ryystämiseen, jonkun asian tai henkilön odottamiseen, kuulumisien vaihtamiseen, voisi vähentää minimiin. Myyntikapasiteettisi voisi jopa nelinkertaistua.

Muut asiat helpottuvat myös dramaattisesti:

•         Kokousten varaaminen voidaan tehdä aikataululinkin avulla ja sinun ei enää tarvitse laskea liikennettä ja puskuriaikoja.

•         Hyppiminen keskustelusta toiseen ja eri töiden välillä on paljon helpompaa, kun olet tietokoneen ääressä joka tapauksessa

•         Huomaat olevasi vähemmän irrallaan muusta tiimistä, koska ennen oli vaikeampi pitää yhteyttä, kun vietit aikaa ajossa ja kokouksissa.

Summa summarum: Etämyynti on paljon tuottavampaa, kunhan vain tiedät, miten taklata etämyynnin haasteita.

Kuinka myydä etänä kuin ammattilainen

Pohditaanpa, kuinka voit taklata etämyynnin haasteita ja samalla hyödyntää menestyksekkäästi sen tarjoamia etuja.

Ole mahdollisimman miellyttävä

Kun prospekti tapaa sinut näytön kautta varmista, että he näkevät ihmisen toisessa päässä. Luo yhteys.

Päinvastainen tuttu tilanne on sellainen, jossa joku lukee jotain somessa, reagoi siihen unohtamalla, että toisessa päässä on ihminen, ja muuttuu unohtaa sinut hetkeksi kokonaan. Siinä hetkessä saattaa vastapuoli myös vahingossa möläyttää jotain.

Jotta olisit mahdollisimman miellyttävä, voi näitä asioita huomioida:

•         Käytä videopuheluita tavallisen puhelun sijaan ja kytke videosi päälle aina, vaikka vain keskustelun alkuun. Se luo lämpimämmän sävyn keskustelulle.

•         Ole itsesi ja hieman epävirallisempi kuin olisit fyysisessä tapaamisessa. Jätä aikaa pienelle jutustelulle. On hyvä yrittää luoda henkilökohtaista yhteyttä vaikka ollaankin etäpalaverissa.

•         Yritä käyttää chatteja sähköpostiviestien sijaan videopuheluiden välillä. Sen interaktiivisuus saa aikaan paljon vahvempia siteitä.

•         Jos lopulta otat yhteyttä ilman kuvaa, korosta asioita käyttämällä ääniä, jotka ilmoittavat selkeästi, mitä teet. Kuten nauraa hymyillessäsi, hmm-ääntä ajatellessasi jne. Käytä runsaasti eri äänensävyjä.

•         Kokeile Bonjoron kaltaisia ​​työkaluja korvaamaan osa viesteistäsi videoviesteillä. Se sitouttaa paljon enemmän.

•         Kertaa etänä enemmän tärkeitä asioita, jotka muistat edellisistä keskusteluista. Älä rajoita keskustelua pelkkään liiketoimintaan, vaan nosta esiin myös prospektin henkilökohtaisia mieltymyksiä.

•         Kysy, lausutko heidän nimensä oikein. Se osoittaa että välität.

Seuraa tarkasti asiakkaidesi kiinnostusta ja vuorovaikutusta

Kun keskustelustasi tulee digitaalista, eikä voi enää katsoa toisiaan silmiin, on löydettävä muita tapoja lukea prospektisi kehon kieltä.

Tässä auttaa seurantateknologia. Sen avulla voit lukea prospektisi "digitaalista kehon kieltä".

Mitä on mahdollista tehdä:

•         Voit seurata, milloin prospektit avaavat sähköposteja ja milloin he napsauttavat niissä olevia linkkejä.

•         Voit seurata, milloin he vierailevat verkkosivustollasi, mitä sivuja he katsovat ja kuinka kauan he ovat näillä sivuilla. Jos se on esimerkiksi hinnoittelusivu, niin sen pitäisi olla hyvä merkki.

•         Voit käyttää samanlaista seurantaa asiakirjoissa ja ehdotuksissa.

•         Ja voit saada reaaliaikaisia ​​ilmoituksia näiden asioiden tapahtumista, jotta voit ajoittaa seurantatoimet niiden mukaan.

On olemassa satoja sähköpostin seurantaratkaisuja. Jotkut niistä tarjoavat myös integroidun verkkosivustojen seurannan. Näissä on myös mahdollista saada live-ilmoituksia puhelimeesi tai tietokoneellesi.

Asiakirjaseurannasta muutama nosto:

•         Haluatko seurata jollekin lähettämääsi pdf-tiedostoa? On työkaluja, kuten DocSend ja Attach, joiden avulla voit laittaa ne ladattavaksi ja ne kertovat sinulle, kun joku lukee niitä verkossa.

•         Haluatko seurata, milloin ehdotuksesi lähetetään? Ratkaisut, kuten Better Proposals hoitavat tämän puolestasi. Saat yksityiskohtaiset raportit siitä, koska ihmiset lukevat niitä.

 

Rakenna suhdettasi sosiaalisen median kautta

 

Jotkut myyjät viettävät aikaa aamiaisissa ja muissa tapahtumissa verkostonsa vahvistamiseksi. Jos myyt etänä, sinun on todennäköisesti vietävä myös tämä verkkoon. Virtuaalinen kohtaamispaikka: sosiaalinen media.

Kuinka aloittaa? Ota yhteyttä prospekteihin LinkedInin, Facebookin ja / tai Twitterin kautta. Mikä on järkevintä omalla toimialallasi tai tyyppisillä asiakkaillasi.

Sitten voit aloittaa ystävällisen keskustelun. Kysy palautetta. Jaa hyödyllistä sisältöä seinälläsi. Ja jos ajattelet jotain, joka voisi auttaa tiettyä prospektia: jaa se heidän kanssaan henkilökohtaisesti. Älä lähetä tällaista viestiä isossa mittakaavassa.

Ole mukava ja avulias. Kohtele sosiaalisen median ystäviäsi todellisten ystävien tavoin mahdollisuuksien mukaan.

Järjestä etäpalaverit ja prosessit mahdollisimman tehokkaasti

Haluatko maksimoida etämyynnin tuottavuuden?

Tässä on ideoita sinulle:

•         Käytä kokouksien aikatauluttajaa, kuten YouCanBook.me tai Calendly. Se vähentää paljon sähköpostiliikennettäsi, jos buukkaat paljon kokouksia. Ja kukaan ei vastusta linkin käyttöä. Sano esimerkiksi: "Valitse itsellesi hyvä aika keskustella…" ja lisää sitten linkkisi.

•         Määritä automaattiset muistutukset kun teet varauksen. Muistutuksen lisääminen tunti ennen kokousta vähentää huomattavasti ohareita.

•         Käytä videopuheluohjelmistoa, jossa on henkilökohtainen linkki. Tämän avulla voit lisätä linkin kalenterivaraukseen. Kun kokous alkaa, tarvitsee vain painaa linkkiä.

•         Vaihtoehtoisesti joidenkin videopuheluohjelmistojen, kuten Vecteran, avulla voit luoda huoneen jokaiselle mahdolliselle prospektille. Voit jakaa asiakirjoja siellä ja käyttää sitä henkilökohtaisena kokoushuoneena heidän kanssaan.

•         Tai jos haluat videoalustan nimenomaan myyntiin, tutustu Demodeskiin tai Crankwheeliin.

•         Kun joku varaa ensimmäisen tapaamisen kanssasi, voit luoda sen automaattisesti CRM: ään, jos se ei tapahdu jo automaattisesti. Esimerkiksi Zapier yhdistää näppärästi eri ohjelmistoja.

•         Määritä automaattiset muistutukset kokouksen muistiinpanojen lisäämiseksi jokaisen kokouksen jälkeen prospektisi kanssa.

Rakenna päivittäiset rutiinit myyntiaktiviteettien ympärille

Onko sinulla vaikeaa keskittyä yhteen asiaan, kun työskentelet etänä?

Paras tapa korjata se, on rakentaa päivittäisiä rutiineja. Kun nämä ovat paikallaan, on helpompi pysyä aiheessa, riippumatta motivaatiotasostasi tiettynä päivänä.

Keskity N asiakkaan seurantaan päivässä, N puhelun soittamiseen, N uuden mahdollisuuden luomiseen. Mikä on järkevin tapa totetuttaa tämä, riippuu myyntiprosessisistasi.

Yritä asettaa nämä tavoitteet yhteistyössä esimiehesi kanssa. Esimiehesi saattaa asettaa yleiset myyntitavoitteet ja se on hyvä, jos nämä ovat linjassa.

 

Kuinka hallita etämyyntitiimiä

Aseta ensin selkeät tavoitteet ja seuraa aktiivisuustasoja.

Haluatko pitää myyntihenkilöt kartalla etätyön aikana? Selkeiden tavoitteiden asettaminen auttaa. Tämä varmistaa, että myyntihenkilösi tietävät tarkalleen, mitä heiltä odotetaan.

Varoituksen sana: vaikka saatat ajatella heti tulostavoitteita, on erittäin epätodennäköistä, että pelkästään näiden asettaminen pitää myyntitiimisi motivoituneena. Mikä pitää heidät motivoituneina on jatkuvan edistyksen näkeminen ja sopimuksia saatetaan tehdä vain silloin tällöin.

Paras tapa ratkaista tämä, on asettaa aktiivisuustason tavoitteet tai kiintiöt. Tämä voi olla:

•         Soitettujen puhelujen määrä

•         Sovittujen kokousten määrä

•         Pidettyjen kokousten määrä

•         Lähetettyjen sähköpostien määrä

•         Chat-keskustelujen määrä

•         Keskustelut uusien liidien kanssa

 

Helpota valmennusta jakamalla kaikki tieto yhdestä paikasta

Yksi tärkeimmistä rooleistasi myynnin esimiehenä on myyntitiimisi valmentaminen.

Numeroiden seurannan lisäksi, sinun on saatava käsitys keskusteluista, joita tiimisi käy prospektien kanssa. Muuten et voi millään tavalla auttaa heitä parantamaan tulostaan.

Hyvä käytäntö on jakaa kaikki tieto yhdessä paikassa. Voit myös pyytää myyntiedustajiasi lähettämään sinulle kopion jokaisesta sähköpostista, mutta postilaatikkosi tulvisi ja osa asioista menisi silti sinulta ohi.

Hanki CRM, joka käy läpi täydelliset keskustelut prospektien kanssa, mukaan lukien kaikki sähköpostit, kokoukset, puhelut, muistiinpanot jne. Ja seuraa kuinka nämä prospektit reagoi sähköposteihisi ja vierailevat verkkosivustollasi.

Toinen asia, jossa CRM auttaa sinua, on myyntitiimisi myyntiputken visualisointi.

Tämä ei ainoastaan auta tiimiäsi seuraamaan työstettäviä kauppojaan, vaan tukee myös tiimisi kanssa käytäviä valmennuksia.

 

Järjestä viikoittaiset myyntipalaverit ja päivittäiset pikapalaverit

Monet myynnin esimiehet järjestävät viikoittaisia ​​tai kahden viikon välein tapahtuvia myynnin tilanteen analysointia myyntitiimin kanssa.

Tällä on seuraavanlaisia etuja:

•         Voit antaa näkemyksesi seuraaviin vaiheisiin, jotka tulisi ottaa prospektien kanssa.

•         Voit käydä läpi myynnin suppilon ja varmistaa, että kaikki on ajan tasalla. Voit muuttaa kaupan  vaihetta, todennäköisyyttä tai arvoa. Tai poistaa kaupan, jos sillä ei ole enää merkitystä. Tämä johtaa parempaan yleiskatsaukseen ja parempiin tuloennusteisiin.

•         Jos on muita asioita, ne voidaan tunnistaa ja niistä voidaan keskustella.

Jos haluat viedä tämän askeleen pidemmälle, voit ottaa käyttöön päivittäisiä pikapalavereja, joita on tapana tehdä mm. startup- ja ohjelmistokehitysympäristöissä. Jaa mitä olet tehnyt edellisenä päivänä ja mitä aiot tehdä tänään.

Pikapalaverit luovat avoimuutta kaikkien tekemiselle, lisäävät huomattavasti viestintää tiimissä ja tarjoavat myös hetken pohtia sitä, mitä olet tehnyt ja mitä aiot tehdä.

Kun olet etäyhteydessä, viikoittaiset myyntipalaverit voidaan parhaiten tehdä videoneuvottelutyökalulla, Google Meet, Teams palaveri, Zoomilla tai muulla. Voit ottaa videokuvan käyttöön ja jakaa näyttöä, jolloin niistä tulee entistä mukaansatempaavampia.

Pikapalaverit voidaan tehdä myös chat-työkaluilla, esimerkiksi tietyllä Slack-kanavalla, tai miksi ei myös etäpalaveri videoyhteydellä. Mikä toimii parhaiten kullekin tiimille.

Rakenna kahvi- tai tupakkahetkiä ja edistä tiimihengen syntymistä

Yksinkertainen, mutta tärkeä asia asia, joka unohdetaan helposti: etätyötä tehdessäsi voit helposti menettää yhteyden muuhun porukkaan, jota syntyy työpaikalla muuten luonnollisesti, kun työskentelet samassa huoneessa tai norkoilette yhdessä kahvinkeittimen luona.

Kannattaisiko ehdottaa tällaisia hetkiä epäviralliselle keskustelulle etäyhteydessä?

Voit suunnitella toistuvan etäpalaverin lounaan ympärille tai johonkin tiettyyn ajankohtaan päivästä, jossa voi keskustella asioista, jotka eivät liity työhön. Tai jos päivittäin on liian usein, voit järjestää tämän myös viikoittain tms.

Jos käytät chattipalveluita, kuten Slack, voit myös lisätä kanavia, jotka ovat vähemmän vakavia. Esimerkiksi:

• #random: melkein mitä tahansa

• #juhlat: kemut, bileet, saunaillat

• #musa: nostalgiaa, hittejä

• #huumori: hauskat videot, meemit jne.

• #mielenkiintoista: mielenkiintoisia artikkeleita varten

Sijoita digitaalisiin työkaluihin, jotka parantavat yhteistyötä

Tässä ollaan mainittu paljon käteviä työkaluja, joilla voi maksimoida ja helpottaa yhteistyötä etänä.

Lyhyt yhteenveto mainituista työkaluista:

•         CRM pitämään kaiken yhdessä paikassa ilman, että siitä tulee työlästä.

•         Videoneuvottelusofta, kuten Teams, Zoom, Google, tai Vectera jos haluat perustaa erillisiä huoneita, joissa jakaa asiakirjoja ja tehdä muistiinpanoja valkotaululle jne.

•         Tai jos haluat videoalustan nimenomaan myyntiä varten, tutustu Crankwheeliin tai Demodeskiin

•         Työkalu nopeasti lähetettäville videoviesteille, kuten Bonjoro tai Loom, jos haluat tallentaa samalla myös ruutua

•         Kokouksen ajoitustyökalu, kuten YouCanBook.me tai Calendly

•         Asiakirjan seurantatyökalu, kuten DocSend tai Attach, tai jos haluat lähettää ja seurata tarjouksia: Better Proposals

•         Slackin kaltainen tiimin viestintäalusta

•         Jaettu yhteistyötila asiakirjojen ja tiedostojen käsittelemiseen, kuten Google Drive

•         Automaatioalusta kaiken integroimiseksi, kuten Zapier tai Integromat

 

Get Upilla etämyynti on ollut jo vuosia tuttu konsepti ja haluamme jatkuvasti kehittyä ja auttaa asiakkaitamme tällä osa-aluella. Mikäli etämyynti, uusasiakashankinta, prospektointi tai mikä tahansa muu myyntiin liityvä asia askarruttaa, voi apu mahdollisesti löytyä meiltä. Ole ihmeessä yhteydessä.

Edellinen
Edellinen

Liidien hankinta: Generoi liidejä oikeilla metodeilla ja työkaluilla

Seuraava
Seuraava

Prospektointi: 9 vinkkiä myynnin ammattilaisille