Liidimetri 2024
Selvitys ohjelmisto- ja IT-alan yritysten uusasiakashankinnasta
Liidimetri on kattava selvitys, jossa pureudutaan uusasiakashankinnan tapoihin ja keinoihin.
Lähestyimme sitä varten 0,4–10 miljoonan liikevaihdon ohjelmisto- ja IT-taloja. Selvitimme miten alalla tehdään uusasiakashankintaa ja millaisin keinoin tehtynä se koetaan tuloksellisimmaksi.
Sukella syvemmälle selvitykseen lataamalla Liidimetri!
Selvityksessä kävi muun muassa ilmi, että vain 15 % Liidimetriin vastanneista ohjelmisto- ja IT-alan yrityksistä antaa kiitettävän arvosanan uusasiakashankinnalleen. Kehittämiskohteita on useita.
Mielenkiintoinen huomio oli myös se, että uusasiakashankintaan käytettävien keinojen määrä on kasvanut. Myyntiä tehdään aiempaa monikanavaisemmin.
Autamme mielellämme myynnin kehittämisessä, uusasiakashankinnassa ja kohderyhmien paremmassa ymmärtämisessä. Ole yhteydessä niin tehostetaan myyntiäsi!
Get Up Consulting on myynnin asiantuntijaorganisaatio
Olemme seuranneet yritysten välistä myyntiä sekä uusasiakashankintaa vuosikymmenen ajan ja haluamme koota huomiomme ohjelmisto- ja IT-alan yritysten käyttöön.
Liidimetrin tavoite on tarjota arvokasta tietoa ohjelmisto- ja IT-alan uusasiakashankinnasta ja luoda vuosittainen katsaus alan toimijoille. Tämä on toinen vuosi peräkkäin, kun julkaisemme Liidimetrin.
Mikäli haluat saada tarkempaa tietoa selvityksen tuloksista eri liikevaihtoluokkien mukaan, sovi tapaaminen kanssamme.
Käymme kanssasi mielellämme läpi oman kokoluokkasi yritysten vastauksia, vertailemme niitä ja tarkastelemme eniten kasvaneiden yritysten metodeja.