Liidimetri 2024
Selvitys ohjelmisto- ja IT-alan yritysten uusasiakashankinnasta
Liidimetri on kattava selvitys, jossa pureudutaan uusasiakashankinnan tapoihin ja keinoihin.
Lähestyimme sitä varten 0,4–10 miljoonan liikevaihdon ohjelmisto- ja IT-taloja. Selvitimme miten alalla tehdään uusasiakashankintaa ja millaisin keinoin tehtynä se koetaan tuloksellisimmaksi.

Selvityksessä kävi muun muassa ilmi, että vain 15 % Liidimetriin vastanneista ohjelmisto- ja IT-alan yrityksistä antaa kiitettävän arvosanan uusasiakashankinnalleen. Usein löytyykin monia kehityskohteita.
Mielenkiintoinen huomio oli kuinka myyntiä tehdään nyt aiempaa monikanavaisemmin.
Get Up Consulting on myynnin asiantuntijayritys.
Olemme seuranneet yritysten uusasiakashankintaa vuosikymmenen ajan ja halusimme koota huomioitamme ohjelmisto- ja IT-alan yritysten käyttöön.
Liidimetrin tavoite on tarjota arvokasta tietoa ohjelmisto- ja IT-alan uusasiakashankinnasta ja luoda vuosittainen katsaus alan toimijoille. Tämä on kolmas vuosi peräkkäin, kun julkaisemme Liidimetrin.
Mikäli haluat tarkempaa tietoa selvityksen tuloksista esimerkiksi eri liikevaihtoluokkien mukaan, sovi vaikka etäpalaveri kanssamme.
Voimme mielellämme käydä kanssasi läpi oman kokoluokkasi yritysten vastauksia ja samalla keskustella siitä, kuinka autamme yrityksiä tehostamaan uusasiakashankintaansa mm. laadukkaiden liidien hankinnalla.
Autamme mielellämme myynnin kehittämisessä, uusasiakashankinnassa ja kohderyhmien paremmassa ymmärtämisessä.